yaseminaltintas hastaneye gittiğinizde bilgileriniz e-nabız sistemine işleniyor ve tüm bilgileriniz bağlı olduğunuz sağlık ocağına veriliyor. Sağlık ocağı sizi resmi olarak sistemde izlemek zorunda. Eğer izlem olmazsa doktora ve hemşireye ceza yazılıyor. Yani gidip orası ile görüşmeseniz bile düzenli olarak bilgileriniz sağlık ocağında işleniyor. D-vit. belirli bir süreden sonra almanız gereken bir takviye zaten siz bu zamana kadar neden gidip aile hekiminizle görüşmediniz? Burada sizin ihmaliniz var. Devletin kurumlarını, devletin doktorunu böyle sahtekar diye suçlayacağınıza gidip aile hekiminize bilgi verseydiniz. Her geçen gün sağlıkçıları itibarsızlaştırıyorsunuz. Devlet bedava dağıttığı vitamininize mi kaldı?