Arkadaşlar hamilelikten önce bende okadar çok içiyordum ki günde iki paket nerdeyse dayanamıyordum,hamile oldugumu ögrendigim gün anında bıraktım ,üstelik şuan kokusuna dahi tahamülüm yok,sanırım psikolojik,bebegimizi düşünelimm,bence bırakabiliriz,eşim paketini evde bırakıyor yanında taşımıyor ,normalde o sigarayı evde görüp bitirmek için can atan ben şuan paketten tiksiniyorum,Allah yardımcınız olsun🙋