Yazelimm günde 1,5 paket içiyordum aksam 2.paketi açıyordum.10 yıldır içiyordum . Hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım . Şu zamana kadar hiçbirşey bana sigarayı bıraktırmamıştı ,ama bebeğimi öğrenince hemen bıraktım . Hı sigarayı seviyorum Ve içicem de ama şuan değil . Bebeğim için şuan yok ❗❗❗ Bence içmeyin kızlar 🙏💐🙏💐 en azından belli süre