Merveinciadem canım Ağrı tek taraflı mı oluyor korkutmak istemem ama gebelik geçirdim tüpümün olduğu yani kasığıma yakın bölgede şişlik var Ağrı hissetmiştim öyle devam etti �nşallah normal gebeliktir diğer gebeliklerinde hiç kasık ağrısı yaşamamıştım dediğim gibi olacak diye bir şey yok ama tedbirli olmakta fayda var inşallah rahmine ulaşmıştır sağlıklı bireyin olur benimki sadece bir tahmin dediğim gibi ihtimal