Seda020921 Benım gibi bekleyenler varmı aslında umidim yok ama ama işte belki oğluşuma kardeş gelir diye bekliyorum🥲💕
Ccek66 Seda020921 Beeenn🤗 bat 8,9,10,11 önemli günleri değerlendirdik🌼 şuan son 5 gün ama ne göğüs ağrısı,ne kasıkta batmalar hiç biri yok😕 . Olursa ilk gebeliğim olacak 10 aydır deniyoruz 🤲 . Ama sanki adet olucakmisim gibi his var içimde
Merveinciadem Seda020921 benimde bat 8 kasık ağrısı ve bu sabah mide yanmadı ile uyandım sanki ağzıma geliyor midem 😢 normal mı sizce ? Aynı zamanda bu ay ovulasyon takibi yaptık ve önemli günleri değerlendirdik… yani olasılık çok yüksek Allah’ın izniyle …
Askeryareni Seda020921 bat 7 benimde beklıyorum oğluma bi kardeş gelirmi die test yapan varmı yapsam cıkarmı 4 gün var regl da 🙄
777_elf Bat 8. Hakimizda hayırlısı 😇🙏. Inşallah herkez beklediği çift çizgi görür. 777 aldım kabul ettim 🙏😇
Seda020921 777_elf sanı ince bi cızgı var bıkac gun sonra yınemı yapsan veya kıruma cızgısıde olabılır
Semiha_0320 Merveinciadem canım kasikta ağrı tam olarak kaç saat sürüyor sürekli varmı girmeli cikmalimi yasiyosun agriyi
Merveinciadem Semiha_0320 4 gündür ağrıyor hatta 5 ama ara ara çok vuruyor sonra duruyor sadece orda böyle yumruk gibi bir ağrı his var
Semiha_0320 Merveinciadem test yapmadiysan yap bende de sürekli kasık ağrısı vardı şimdi 7 aylık hamileyim😉
Burcuer Merveinciadem canım Ağrı tek taraflı mı oluyor korkutmak istemem ama gebelik geçirdim tüpümün olduğu yani kasığıma yakın bölgede şişlik var Ağrı hissetmiştim öyle devam etti �nşallah normal gebeliktir diğer gebeliklerinde hiç kasık ağrısı yaşamamıştım dediğim gibi olacak diye bir şey yok ama tedbirli olmakta fayda var inşallah rahmine ulaşmıştır sağlıklı bireyin olur benimki sadece bir tahmin dediğim gibi ihtimal
Seda020921 Askeryareni bence bıraz daha bekleyım bnımde aynı ama uzulmekte istemiyorum inşallah hayırlı haberler alırız
HaticeNur16 Semiha_0320 benimde bugün saat 11 gibi başladı kasık ağrım sol tarafımda bacağıma kadar vuruyor artık eğilip kalkarken yürürken baya batma oluyor 4 gün var adetime 2 gün önce negatif gördüm belirti olabilir mi ki sizinki nasıldı ne şekilde bir ağrıydı