FatmaDkmts Bende 2017den beri tiroid var, bir sürü de nodüller var, 1mm hepsi kucuk. 50 Ml kullanıyordum hapimi hamilelik sürecinde bana o ml fayda etmedi 6 geliyordu benim değerlerim gebeliğe göre yüksek bir rakamdı sonra kan verdim doktorumun eşi KBB doktoruydu tahlillerime baktı 100 ml çıkardılar 1 ay içinde güzel rakamlar aldık kuzum ♥️ Gebelikte guatr cok tehlikeli diyorlar çünkü🌸