GiGi1 FatmaDkmts yaklaşık 10 yıldır tiroid hastasıyım ve üstelik ameliyatlıyım 10 yıldır ilaç kullanıyorum ve nereyideyse her ay değişiyor dozu özellikle şimdi hamileyim ve her ay endokrine gidip kan veriyorum. Hiçbir sorun olmaz Allah’ın izniyle. Tsh hamilelikte 2,5 altı olması tutulması gerekiyor doktorun bilgi verir gidince düzenli ilacını kullan🥰🙏🏽🌸
Haticegg Ben de 23+5 deyim. Tiroidim 3.92 çıktı. Hamileler 2,5 dan yüksek olamamalı dedi doktor. Kendi kadın doğum doktorumda 5,5 kadar kabul edilebilir dedi. Kafam allak bullak
GiGi1 Haticegg endokrin ve dahiliye doktorum 2,5 altı olacak mutlaka dedi ve her ay kan verip altında tutmaya çalışıyoruz. Kadın doğum doktoruda aynı düşüncede 2,5 altı olacak
FatmaDkmts Selinakbas evet Kuzum bebeğin zeka gelişimini falan engelliyormus o yüzden korkmuştum bende bide şeyden korktum aceba önceden var miydi ya yeni fark ettik diye 🌸
M-liz9 FatmaDkmts gebeliğin başından beri ilaç kullanıyorum canım. Daha önce olsaydı mutlaka farkedilirdi rahat ol ilaçla düzene giriyor hemen gebelikte yükseliyor genelde değerler ilk ve 2. trimester döneminde 2,5 altı olması isteniyor son trimester döneminde de sınır 3,5 benim ilaç kullanmama rağmen son trimester döneminde 3’e yükseldi değerim doktorum ilaç dozunu arttırmadı belli bir haftadan sonra bebeğin kendi tiroidleri oluşurmuş zaten
FatmaDkmts M-liz9 evet canım bende sizlerden bilgi alınca içim rahat etti açıkçası teşekkür ediyorum 🌹
Elifesilaymac femme hamileyken bende vardi ilac kullandim ama benim ilk doğumumda kızımda çıkmıştı umarım çıkmaz sizde
Elifesilaymac femme her ay kan vermiştik yurt dışından ilaç getirmislerdi sonradan kendiliğinden geçti bazen bebeklerde yüksek cikabiliyormus
gozkarag FatmaDkmts birşey olmaz kuzum benmde hamilelikte yükseldi düzenli her sabah ilacımı içtm her ay da tahlil verdm ona göre ilaç mg düştü arttı vs. Cuma günü doğuruyorum hiç korkma allahın izniyle bişi olmaz ilaçlarını ihmal etme
FatmaDkmts gozkarag sağol canım benim allahım kolay doğum nasip etsin saglicakla bebeğini kucağına alırsın inşallah 🌺
cerensalva haftamdayım, benim hamileliğimin başından beri var, ilaçla düzenleniyor canınızı sıkmayın ilacı düzgünce kullanın 1 ay sonra kadar çok düzenlenmiş oluyor, ben doğuma kadar kullanacağım doktorum öyle söyledi ama korkulacak birşey değil🙏🙏
Annekuzusu38 Kızlar ben sağlık ocağında test yaptırdım 5. Haftada ve tiroid sonucu 4.60 çıktı tüp bebek doktorumla konuştum beni tersledi neden bu kadar test yaptırıyorsun ben öncesinde bu testi yaptım bir şey çıkmadı diye. 6. Haftada başka bir doktora gittim şüphelendi hemen testi tekrarladı tiroid değeri 3.46 çıktı ve hemen ilaç kullanmaya başladım. Sizce ilaç için geç kalmış mıyımdır korkuyorum
Haticegg Kadın doğum doktorları başka söylüyor, dahiliye uzmanları başka söylüyor, kafayı yicem. 6 aylık olduk ilaç içmedim, kadın doğumcum gerek yok 5,5 kadar normal diyor, dahiliyeye kan verdim bugün sonucunu almaya gidicem birazdan