Benma kuzum ilaçlar senin için bebek zaten gerekli besin ve vitaminleri senden yeteri kadar alıyor bebek için sıkıntı yok. Sıkıntı senden azalan vitamin eksikliğinden sende oluşturacağı halsizlik ve yorgunluk vs. Gibi sorunlar. Merak etme bebeğin içerde ve gayet sağlıklıdır inşallah. Ben hamileliğim boyunca doğru düzgün ilaç kullanmadım. Doktor ilaç yazardı eczaneden alırdım o gün evde içerdim bir kere daha da kullanmazdım hep aksatırdım unuturdum ne bilim benide rahatsız ederdi ilaçlar. Hazımsızlık şişkinlik kabızlık gibi problemler yaşıyordum bıraktım bende. Bebeğimde sağlıklı bir şekilde 3240 kilo 52 cm doğdu. Doğdu şu an 37 günlük 4500 kilo oldu.