İkinci gebeligim ilkde de kullanmadım ,3.280 doğdu şuan 29 haftalık oldum ikinciye yine kullanmadım yedigime ictigime dikkat ediyorum içince kabızlık yapıyo aşırı sisiyorum daha kötü oluyorum meyve sebze maden suyu mutlaka sürekli tuketiyorum halsizlik fln yok çok şükür çok dert etme ye iç kendine bak