zilanmtee hamile kalmadan önce saçımda bal köpüğü boya vardı. Hamile kalmadan önce hepsini kendi rengime çevirdim. Hafif bir ton farkı oldu uzadıkça ama çok belli değil. Ben önceden planımı yapıp boyayıp korunmayı bırakmıştım. Çünkü sağlıklı değil. Emzirirken de uzun bir süre boyamayı düşünmüyorum. Ne zaman bebeğin emme sıklığı azalır, ek gıdaya geçer o zaman sütü buzlukta saklayıp boyadıktan sonra birkaç gün emzirmeyerek boyayabilirim. Bir arkadaşım emzirirken bu şekilde boyadı.