Elenora zilanmtee ben kendi doktoruma danıştım bu durumu bebeği etkilemiyor yani o kimyasal bebeğe geçmiyor kokusundan ve uzun bir işlem olduğundan pek tavsiye etmiyoruz açık havada yapılabilir dedi .
Tuntun zilanmtee çok boyadım ya bazı şeyleri fazla abartiyorlar . Yanınızda birinin sigara içmesi daha zararlıdır emin olun.
nefessmommm zilanmtee benim çok fazla beyazlarım var üstelik gebelik öncesi sürekli boyadığım için saçımda birden fazla renk var 25+4 henüz boyamadım ama dün kontrolümde doktoruma sordum boyaybilirsin organik saç boyası ile dedi. Evet evlatlarımız sağlığı herşeyden önemli ama ben asla boyama yapma etme diyenlere karşıyım anne adayı kendini iyi hissedecek kafasına takmayacak ki bu bebeğe d yansımasın. Hem hamile kuaförler var sürekli saç boyuyorlar kokuya maruz kalıyorlar. Allah’ın izniyle bir şey olmaz eşimin abisinin düğünü var bir ay sonra ondan önce boyayacağım
Lelizcim Bende doktorumun izniyle ombre yaptirdim ama diplere hic islem yaptirmadim birde kuaforun bahcesi vardı islemi orada yapti hic koku almadim
elifsen Bitkisel, zararlı kimyasal içermeyen boyalar var. Gratiste de var. Tek renk vs düşüyorsanız kendiniz boyayabilirsiniz
Carpediem_7 Youngmotherr Kendime deil de başkasına boya yapsam da kokusu zararlı olur mu acaba bebeğim için
Ayselina6 Hanımlar yapmayın evladınızı riske atmayın. Son zamanlarda bebeklerde görülen anomali riskleri çok fazlalaştı. Gerekirse boyasız gezin evladınızın sağlığı ile oynamayın. Kimyasallar bebeğin zihinsel bedensel gelişimi için çok büyük riskler. Acele etmeyin sağlıkla alın evladınız kucağınıza sonra boyatırsınız. Çok ta elzem birşey değil boyatmak.Hamilesiniz zaten kim ne diyebilir görünüşünüz hakkında size? Bebeğinizin sağlığı herşeyden önce gelir🧡
Alizee Ayselina6 bende boyatmak istedim, ama korkuyorum, 5 kişide boyatır bir şey olmaz, 1 kişi boyatır, Allah korusun bir şey olur, o 1 kişide ben olurum Allah korusun. Boyatmadım. Allah evladımı sağ salim zamanında kucağıma almayı nasip etsin ❤️🙌🏼
serife123123 Ayselina6 ya neler diyorlar bir bilsen, benim ilk 3 ay halsizlik ve biraz zor geçmişti bu yüzden iş yerinde kendime istediğim kadar özen gosterememistim simdi cok şükür iyiyim (5.ayimdayim) kötü görünüyorsun iyice saldin kendini filan neler neler 🤦🏻♀️ Hala sinir oluyorum aklima geldikce Baş düşmanım olsa hamileyken bu şekilde uğraşmam ama insanlar iğrenç gerçekten
sultanireem Ayselina6 ya tabiki öyle öncelikle bebeklerimizin sağlığı ama saç boyamanın herhangi bir zararı yok olsa doktorlar gidin boyatın diye izin vermezler herhalde bizler kadınız ve bakımlı olmalıyız ben çok hamile gördüm makyaj yapmıyo saçının dibi gelmiş hiç toka bile takmıyo paspal paspal geziyo yapmayın allah aşkına biz kadınlığımızdan neden ödün verelim arkadaşlar anne olucaz diye paspal mı olalım nedir yani eşlerimiz için demiyorum bunu yada birine gösteriş de değil ama her kadının özgüveni için aynaya bakınca kendini beğenmesi gerekir kim kendine neyi yakıştırıyosa onu yapsın
Ayselina6 Alizee Evet kesinlikle katılıyorum. Çok ta iyi yapmışsınız sizi tebrik ediyorum🫶🏻 Evlatlarımızın sağlığı herşeyden önemli☺️💕
Melekannee17 serife123123 size ne desene… bosver, takma. Hamilesin sen çok özel bir süreçtesin milletin ne dediğini ne düşündüğünü bu kadar önemseme bence canım. Bebeğinin sağlığına ve kendi sağlığına odaklan bunlar yerindeyse senden mutlusu olmasın mesela etrafında o kadar mutlu ol :)
Yagmurugural Benim çok yakın arkadaşım kuaför dükkana gittim saç boyası vardı yapıyorlardı çok az durdum sonra eve geldim uyudum ve uyandığımda aşırı derece baş dönmesi mide bulantısı oldu bildiğiniz kokudan zehirlendim gibi bişey oldu kendime gelemedim saatlerce .
tubik7 Ben de ombremi tazelemek istiyorum. 20. Haftadayım. Diplere değmesinde sorun olmaz inşallah diye düşünüyorum. Beyazım yok saçım kumral ama gözüm sarıya çok alışmış karanlık görünüyorum sanki. Sırf iyi hissetmek için açıkçası
Muguet90 Tuntun biride mantıklı bişey söylemiş yani şükür👍🏻 , ilk ayımdan itibaren boyatıyorum bende , kanıtlanmış hiçbir zararı yok , şu soruyu sorarken girilen stres bile daha kimyasal, neyse ki Dünyada tek üreyebilen canlı biz değiliz yoksa nolurmuş bunlar ben bilmem…!
boymomyz zilanmtee eşim balkonda boyadı siyah yaptık boyayı sürdü 10 dk felan beklettik birde maske taktım
Ada_ada zilanmtee Ben detaylı ultrasonu bekledim boyatmak için, çok şükür bir sorun görünmedi. Bir ay daha bekleyeceğim ,7. Ayda boyatacağım. Kuaförüm amonyaksız boya ile boyayacak
ragi7012 3 ay bebek anne kanindan besleniyor ilk 3 ay sakincali sonrasinda doktorum da kuafor de problem olmayacagini soyledi 🌚 boya sorun olsa sigaradan uzak durun, parfüm, ağda, kozmetik vs bunlar da kimyasal dusundugumuzde 🌸
Seastar88 İlk 3 ay genetik olarak cok fazla beyazım olmasına ragmen boyatmadım.4. Aydan sonra doktorumun izni ile uzun arastırmalar sonucu, içinde kimyasalı en az olan ve kesinlikle kokusuz olan boya olarak loreal inoa yı buldum ve onunla 2-3 kere boyattım.Benim saçıma gore izlenimim Kimyasal kokusu gelmedi,herhangi bir tahrişe sebep olmadı.Herkesin kendi tercihidir tabıkı ama market boyası kesınlıkle onerilmiyor içerdigi amonyaktan dolayı.Eger asırı beyazınız yoksa bence illa boya demeyin.Veya artık doguma dogru olabilir.