Syma_07 canım bende korkuyorum oglumun kılosu 1500 her an alabilirler suyu da az gelısım de gerrrıde 34 haftalığım cuma kontorlım var yatırılar dıye odum kopuyo bebegım minicik 2 kılo olsa allahım keske dıyorum cıger gelıstırcı de oldum yanı dıcegım sukı korkma kılosu ıyı ıgne de yapılmış bısey olmaz allahın izniyle ılk oglumu 34 de dogurdum 2000 kıloyla ve 1 hafta durup cıktı sukur gayet saglıklı