Syma_07 kızlar tansiyon yüksekliğinden yatış yapıldı ciğer geliştirici yaptılar dua edin bişey olmasın 33+5 haftaligim
dilay_06 Syma_07 korkma sınırı geçmişsin zaten stres olma bebiş üzülürse daha kötü olur karnını sev sohbet et
FDM220 Syma_07 şehir hastanesi mi çok geçmiş olsun iyi düşün iyi olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
FDM220 Syma_07 ben zaten şehir hastanelerini hiç anlamıyorum.. Resmen kapalı ceza evi… Üzülmeyin inşallah sağlıkla kucağınıza doğru zamanda alırsınız
Bet1 Syma_07 Allah’ım sağlıkla vaktinde kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤍 34+0 da oğlumu kucağıma almıştım ciğer geliştirici de olmamıştı kuveze girmemisti. Ama seninki inşallah daha bekler hemen gelmez
Kalbiimde2can Syma_07 allah yardimcin olsun canim vakti zamaninda hayirlisiyla yavrunu saglicakla kucagina almak nasip olsun insallah 🤲🏻❤️