Evt bende doğurdum çok şükür. Sabah kalktım baya enerjiktim bebemin elbiselerini yıkadım astım, çarşafını düzelttim, ama hiç gelecek gibi değildi tabi 2 haftadır ishaldim ara ara sırt ağrılarım vardı normaldir diye düşündüm. Sonra uyku bastı 10 gibi geçtim uyudum.. Sabah 4 gibi hafif bir sancıyla uyandım lavaboya kalktım halada doğum belirtisi olarak saymadım yavaş yavaş sancılar artmaya başladı. 15 dkk da bir sancı işte o an anladım doğuruyorum🙂 sancılarımı ayakta karşılamaya çalıştım. Ayakta daha az vuruyordu hemen mutfağa girdim mutfağı temizledim banyoyu domestosladım. Evi toparladım çantamı hazırladım sancı 10 da bire düştü eşim kalk gidelim desede hayır öğlen giderim dedim gitmedim. Saat oldu 8 halada 10 dkk da bir ama çok acı çekmiyorum. Çocuklar uyandı kahvaltılarını verdim saat 9 oldu hala 10 dkk ama içimde bişey var git diyor. Eltimi aradım eşim, kaynım eltim ben ve çocuklar kalktık gittik zeynep kamil kadın doğuma yoldayken okadar rahattım ki geri göndericekler sanıyorum çünkü hala çok kötü değilim. Acile gittik 6 cm açılmam varmış nst yi çok tutmayı direk doğuma götürün dediler. Nst çekildi sonra sancı odasına gittim 11 50 gibiydi sancı odasına girdiğimde sancılarımı çektim bebişimin kafadı biraz büyüktü beni çok zorladı 8 den sonrası biraz zordu. En son bebişim doğdu🥰 kucağıma verdiler o arada diktiler 3 dikiş atıldı dıştan 5 dikişte içten bebeğim 3750 doğdu. Bana hep önden gittiğini söylediler ama çokta iri bebek değildi. Sadece saç bebek olarak doğdu🤣gören doktorlar ilk defa bukadar saçlı bebek görüyoruz dediler okadarki çoktu saçları. 24 saat kaldıktan sonra perşembe saat 4 te taburcu oldum. Şuan evimdeyim çok şükür şimdilik sıkıntı yok. Çok zor ama değer Rabbim isteyen herkese nasip etsin ve bu yolda olan herkesin yardımcısı olsun. Bu arada hastaneden çok memnun kaldım. Sormak istediğiniz şeyleri cevaplayabilirim ilk defa anne olmadım. Ama sanki yeni anne oldum gibi heyecanlıyım öpmelere doyamıyorum. Herkese kolay doğumlar diliyorum❤️❤️