ensensr23 evet sizinkilerin yaşları büyükmüş ne güzel aslında bende güvenli bağı kurduğumu düşünüyorum bi tramva oluşucağını düşünmüyorum şimdiden anlatıyorum hastaneye kardeşini almaya gidicem ve sen babanla bunları yapıcaksın sonra babayla uyucaksın uyanıcaksın beni almaya geliceksin vs şeklinde ama yinede vicdanım rahat etmiyor