runkli0606 28+3 15 kilo🙈🙈 burda dursun diye dua ediyorum ama daha gidecek gibi artık sağlıkla doğusunda doğumdan sonra bakacaz
MomLife- Bebisannneessi 38+3 64 kgla hamile kaldım şu an 70 kg 6 kg aldım 2 gün sonra doğum var kısmetse 🙏 ama gebelik şekerim olduğu için az aldım 😅 yoksa en az 30 kg alırdım
AmineSH Patiquin evet bebeğin kilosu gelişimi gayet güzel dedi ilk gebelik olunca karnımda azcık var tecrübesiz olunca kafama takıyorum 😂teşekkür ederim bilgilendirdiğin için 🥰
Patiquin AmineSH benimde ilk gebeliğim bende 18 haftalığım benimde hiç karnım yok 😀 ama çevremde bizim gibi çok insan var o yüzden rahatım birazda. Hatta 9 ay boyunca bırak kilo almayı. Üstüne fazla fazla veren bile var. Tadını çıkaralım. Bebislerin keyfi yerinde merak etme 🥰🥹
Seyma2255 Bebisannneessi 17 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim şuana kadar 4 kilo aldım 55 ile hamile kaldım 59 kiloyum şuan fazla gibi geliyor bana da
Ranakzrn Bebisannneessi 27+6 haftalık hamileyim 51le hamile kaldım suan 55im 4kilo almışım şu ana kadar 🧿🧿
burcudemirr Bebisannneessi 22+2 deyiz daha 1 kg falan anca aldım ama ona rağmen ağırlamaya başladım ayakta fazla duramıyorum iç karnım geniş sanırım baya karnım belli değil çünkü 6. Ayda olmama rağmen çok şükür bebeğim iyi o yüzden için rahat 🥰
Selcennnn Tugraseda inşallah öyle olur☺️ kıyafetlerim olmamaya başladı artık ama normal 10 kiloyla tamamlarsam ne mutlu bana ☺️🥲
Guz06 Şu yerlerede genelde hep az kilo alanlar hava atmak için yazıyor , çok kilo alanlar takılmayın veriliyor kilolar hiçbir şey anne bebek sağlığından önemli değil 😉
Tugraseda Selcennnn bende 10 kilo diye kendime kota koydum ama bilemiyorum yaa yolumuz cok uzun daha 😒