Ada_2023_mom valla benim ilk aylar ıstahim kapandı sanırım o zyuden hala aynıyım 1 tabak yiyorum doyuykrum 1 saat sonra acıkıyorum tekrar yiyorum öyle bir döngü birde tatlıdan tiksindim sanırım canım hiç istemedi daha yeni yeni.istahim açılmaya başladı 🤣