Kızlar bebeğimin gelişimi 2 hafta önde gidiyor en son 33+2de gittim kontrolde kilosu 2.400 çıktı doktor bu şekilde normal doğum zor bebek iri iki hafta sonra geldiğinde yani 35+da sezaryan planlaması yapmamız gerek dedi 39.hafta gibide alırız sezaryana dedi aranızda böyle bi durum yaşayan var mı ben hesaplıyorum bu şekilde giderse bebek 4 kilonun üzerine çıkmıyor aslında ama niye böyle söyledi anlamadım. Devlet hastanesi takipliyim bu arada.