Berivn041 ben eşime bırakmıştım girip girmemeyi,doğum olacağı sırada doktorumuz çağırdı ve eşim de girdi.
O anlar o kadar güzeldi ki iyi ki girmiş.inan hem ne yaşayarak dünyaya nasıl getirdiğini görüp seni anlıyorlar hem de daha çok bağlanıyorlar.en azından benim eşim öyle oldu.zaten baş ucunuzda duruyor,ön tarafta perde var,tiksinecek birşey görmüyorlar ki.ben eşimin daha duygusal,bana daha bağlı olduğunu gördükçe iyi ki girmiş diyorum.