Berivn041 benim eşim girecek bi aksilik çıkmazsa. Kendi istedi zaten. Ben girmeli diye düşünüyorum. Her şeyden önce benim için büyük bir güç. Orda hiç bilmediğin bi durumla yalnız kalmak çok zor bence. Hem özel bölgeyi görecek yerde durmuyor başında duruyor. Görse bile tiksinen erkekten şüphe ederim açıkcası. İçinden ikinize ait bi parça çıkıyor. O an ne olursa olsun (mesela kaka ya da herhangi başka bi durum) gerçekten seven , bebeğini heyecanla bekleyen insanın gözü onu görmez. Farz edin ki eşinizin ya da sizin bi hastalığınız var ona bakmayacak mısınız ? Tiksinecek misiniz ? Hayır. Bu da onun gibi durum bana göre.