cikolataligofret Hanımlar merhaba, Günlük süt ile kendimiz icin yoğurt mayalıyorum tas gibi güzel oluyor fakat pastörize süt ile activia yi maya olarak kullandığımda tutmuyor. 5-6 cam şişe süt ziyan oldu😶🌫️ neden olabilir?
Bet1 cikolataligofret ben oğlumda AOÇ nin günlük cam şişede satılan sütüyle mayalamistim hep çok güzel tutuyordu
Biyologannee cikolataligofret günlük şişe sütten bahs diyorsunuz değil mi? Onları kaynatmaya gerek yok ben maya kivqmina gelene kadar ısıtıp mayaliyorum. Çok ısıtıyor olabilirsiniz belki ondan tutmuyordur
Minmini cikolataligofret benim oluyor tam yağlı süt alıyorum ama activiadan değil de arkadaşımın ev yoğurdundan mayalık alıp mayaladım. Bir de öyle deneyin.
Nmt01- cikolataligofret pastörize ama cam şişede satılan günlük sütlerden bahsediyor canim bende öyle mayaliyorum baya tava yoğurdu gibi oluyor
ttugba92 cikolataligofret Bende karton gunluk sutlerden yapiyorum biraz yumusak oluyor ama gayet lezzetli oluyor. Maya olarak ev yogurdu kullaniyorum ama annemden almistim
asiyerz cikolataligofret cam şişe günlük sütlerden almanız lazım. Açık süt kullanmak yerine cam şişe sütleri kullanmanızı tavsiye etmiştir.
kullanici1234bes Nmt01- ya nasıl yapıyorsunuz ben bir kere denedim tutturamadım şu kırmızı kapaklı cam günlük sütlerden mi yapıyorsunuz maya hangisini kullanıyorsunuz 😊
Edanil Bende hep evde yaparım yoğurdu hamileliği öğrendiğimden beri AOÇ nin günlük sütüyle mayalamaya başladım
cikolataligofret @Nmt01- ben de cam şişe pastörize günlük sütten yapıyorum ama bir türlü tutturamadım. Süt gibi kaliyor hiç bir değişiklik yok. Nerde hata yapıyorum acaba
cikolataligofret @ttugba92 @Edanil ben sadece acık aldığın sütlerle ev yogurdunu maya olarak kullanınca yapabiliyorum. Pastörize cam şişe günlük sütlerle yapamadım hiç. Olmuyor
Edanil cikolataligofret tatlım belki sıcaklığıyla ilgilidir oluyor ha olmuyorsa yine AOÇ nin yoğurdunu al hiç çiğ süte girme Dr bana AOÇ demişti ondan marka veriyorum 😊
ttugba92 cikolataligofret Ben yurtdisinda yasadigim icin malesef acik taze sut bulma imkanim yok. Marketten aldigim sutu ayni acik sute yaptigim gibi bir tasim fokurdayana kadar kaynatiyorum. Sonra emaye tencereye alip ilininca mayalayip 6 saat bekletip sonra agzi acik 1 gun buzdolabinda bekletiyorum. Her seferinde tutuyor yogurt sadece tas gibi degil de biraz daha yumusak oluyor.
cikolataligofret @Edanil @ttugba92 @Bet1 bugün de aoc sütü alıp deneyeyim hanımlar çok teşekkür ederim 😍
cikolataligofret @Biyologannee evet. Aa ben kaynatıp soğumasını bekliyordum. Böyle deneyeyim çok sağolun 🌸 activia ile yapabilir miyim peki?
Nmt01- cikolataligofret canım birinden bir kaşık yoğurt mayası işte şurubu 3 4 dakika kaynatman şart çok fazla fikir ayrılığı var bunu bı veteriner hek. Olarak söylüyorum sonra parmağinla kontrol et 6 7 saniye elini yakmadan tut baktın durabiliyorsun mayalamani yapıp kaldır