Dgn16 kuzum tabiki dikkat et ama sakın kendine bazı şeyleri stres yapma. Ben istanbul altunizdade yaptım tüp bebeği. Tekirdağ çorluda oturuyordum. Transferi yaptığım saatlerde biraz da tempolu yürüyüş ile metrobüse yetişmeye çalıştım. Ondan sonra yaklaşık 1bucuk saat metrobüsten sonra beylikdüzüne vardım. Sonra minibüse bindim çorluya gitmek üzere. Yaklaşık 2 saat sürüyor beylikdüzünden çorluya. Aksi gibi tam çorluya varmak üzereyken gümbürtü ve sarsıntı ile aracın tekerleği patladı yaklaşık bir saat daha yolda kaldım. Yani tüm bunları transfer sonrası yaşadım. Akşamında evde bi güzel dinlendim uyudum ve ertesi gün mecburiyetten eşim ile birlikte çok soğuk bir havada çorluda baya bi tempolu yürüyüş yaptım eczanelerde ilaçlarım bulunmuyordu. Mesela bi tane serum yazmıştı doktorum onu hicbir yerde bulamadım diye kullanamadım. Arayıp sormuştum eğer bulamazsan olmazsa olmaz değil ama olmayınca sen kendini sorgulayacaksın acaba ondan mı olmadı demişti hemşirem.. Ve tabi kesinlikle biyerde bulamadım ve kullanamadım. Herneyse ben hemen transfer sonrası günlerde öyle bir grip oldum kiii o griple birlikte bide şehirlerarası yolculuk yaptım. Geldiğim şehirde de elbette dikkat ettim ama hiçbir zaman kendimi çok sakınmadım ve şimdi 18 haftalık olduk kuzum.