Hayırlı olsun inşallah bende tüp bebekle anne olacaklardanım inşallah ilk 3 gün sadece tuvalete gittim gerisi hep yattım 3. Günden sonra yavas yavas evin içinde Yürüyüş yaptım sağlıklı beslenmeye çalıştım protein ağırlıklı.ilaçlarımı düzenli kullandım aksatmadan ve suan 11 haftalığız biz 2 embriyo transfer etmiştik 1 tane kese gözükmüştü dün gittiğinde öbürü de cıktı meydana arkasındaymış. İnşallah bende hayırlısıyla sağlık ı sıhhatli iksiinide kucağıma alırım😊