Dgn16 2oglusannesi bana doktorumun söylediği ayın 22 sinde test dedi. Ama benimki 3.gun emriyosu. Gününe kadar beklesem mi acaba. Söylediği tarih 12. Gün olmuş oluyor
Bebeklermelektir Dgn16 Öyle düşünme erken yapmışsın testi 9. 10. Günlerde daha sonuçlar alınıyormuş ben baya araştırdım ki bazı kişiler 12. Günde test yapıp negatif çıkıp 2 gün sonra pozitif görende varmış. Kötü düşünme kötüyü çağırma
Bebeklermelektir Dgn16 Ben daha test yaptırmadım korkuyorum 🙈 bugün hastaneden döndüm. Kasık ve bel ağrısı devam ediyor bende. Biraz yürüdüğümüde daha çok ağrıyor. Bi kaç gün daha geçsin test vericem bakalım
Dgn16 Yarin sağlık ocağına gidecektim. Gitmişken kan versem mi acaba. Of olumsuz çıkarsa kandada kötü olurum. Ama varsada yoksada biliyim istiyorum .
Bebeklermelektir Dgn16 Sağlık ocağında 2 saate çıkıyor mu sonuç? Bizim buradaki 2 gün sonraya çıkarıyor sonucu. İnşallah ikimizde güzel sonuçları alırız emeklerimizin karşılığını. Şu mübarek ayda çok dua ediyorum bizim gibi olan herkes için
Dgn16 Bebeklermelektir amiin canim insallah. Allah razı olsun. Sağlık ocağında sonuç bizim burda ertesi güne çıkıyor. Yani tahliller oyle oluyor ama gebelik testi aynımı bilmiyorum.
Bebeklermelektir Dgn16 Ne güzel bizim burası 2 gün sonraya veriyor. Sana da çok ilaç iğne verdiler mi ? Benim ignelerden karnım mosmor oldu
Dgn16 Bebeklermelektir evet hergun 3 kere estrofem kullanıyorum. 3 kere progestan kullanıyorum fitil olarak. 1 folik asit. 1 kan sulandırıci. Birde prolutex diye bi iğne gün aşırı kullanıyorum onuda. Cok agri yapiyor iğne 2 kez mos mor oldu diğer bütün günler hep ağrısını yaşadım
Bebeklermelektir Dgn16 Bende aynı günde 2 tane iğne, 3 günde 1 tane başka iğne. Geri kalan hap. Doktor ekstra bitkisel ilaçta verdi bana vajina proteiniymis. İçim dışım ilaç oldu 🙈