ardengunes geçer ya karnından dolayı nefes almakta zorlaniyorsun ondandir. Ne var esimde bana çok deli yatıyorum diyor. Aman cooook tiiiiin. Uyurken kimse karışmasın ya hu 😀 özelllikle hamilelere. Bazen eşim çok yorgun olduğunda görmüyor,ama öyle böyle bir horlama değil. Düşünün ki bazen kendi horlamasina uyanıyor 😀😂