catandgirlmom Alif63 her gece yatmadan 2 tane içtim 21. Haftaya kadar falan çok şükür geçti sonra bıraktımama ilk zamanlar içtiğim halde her gün aşırı bulantım oluyırdu sadece kusmama engel olmuştu ilaç
Alif63 catandgirlmom şuan ona bile razıyım tabi bulantı da olmasa iyi çünkü evladıma hasret kaldım bugün biraz kendimdeydim beni bırakmıyordu
Dunyevi Alif63 gece yatmadan önce 2 tane hayat kurtarıcı😂 yemiyoruz içiyoruz suyla 24.haftamdayım hala içiyorum
Alif63 Seydusss hadi inşallah🙏 ben oğlumda 9 ay eziyet çektim aslında 8 ay 34.haftada doğdu ama doğurduğum güne kadar kustum umatim bu fayda eder her sabah aç karnına kusardim bu da öyle olur diye çok korkuyorum inan ki bu da öyle olursa bi daha çocuk getirmem😅o kadar yorulduk kusmamdan eşim bile midesi bulanıyordu karşımda
Alif63 NrnMtlu aynen aynı durumdayız ben nefes alamıyordum resmen mutfak kelimesi bile midemi bulandiriyordu şimdi içecem bakalim nasıl olacak umarim bende faydasini görürüm🙏 bugün kafami kaldirabildim o da acildeki iğne sayesinde
Alif63 catandgirlmom çok şükür ilk kullanımda geçti ve ben yanlışlıkla ilacımı yaktım 😳 şuan ilaçsız kaldım yarın kusmaya devam😔
catandgirlmom Alif63 eyvah eyvahh valla nöbetçi eczane bile aradık ama ilaçsız yapamadım korkudan dayanamam diye biran önce tekrar temin edin, kendi cebinizden ödemek zorunda kalacaksınız tabi 🥲
Alif63 catandgirlmom doktorum dedi ben fazla doz yazarim sana sen normal dozla ye fazla olanla da tanıdık eczaneye ver dedi yani doktorum sayesinde reçeteye girecek🙏 allah insanı iyi insanlarla rast getirsin🙏
Dfn_1303 Alif63 Gece yatmadan önce iki tane içiyordum. Sabahları midem bulanmıyordu. 20. Haftaya kadar kullandım. Doktorum artık bırakmalısın yoksa bağımlılık yapar dedi. Hamileliğim boyunca hafif bulantılarım oldu ama kusma yaşamadım. İlacı bıraktığımda mide bulantısı 1 -2 hafta kadar devam etti sonra geçti. Hamileliğimin başında tiksindiğim midemi bulandıran şeyleri şimdi rahatlıkla yiyebiliyorum. 😀
Alif63 Dfn_1303 ben dün 1 tane yedim sabah kustum ondan önceki gün 2 tane yedim kusmadım acil 1 tane yememi mecbur kalirsam iki tane dedi bugün doktoeun gece 2 sabah da kötüysem 1 tane dah almam da sakınca olmadığını söyledi
ozerturksule Alif63 6. Haftadan 14? Haftaya kadar kullandım, gece yatmadan 2 tane aldım hep. Bazen denedim geçmiş midir 1 tane alayım diye eğer sabah bulantım olursa 1 taneyi de sabah aldığım oldu. Herhangi bir ciddi zararı yok prilamın demişti doktorum.
Alif63 ozerturksule benim doktirum da prilamın iyi geleceğini mecbur kalırsam 3 tane yiyebilecegimi söyledi
Dfn_1303 Alif63 evet sakıncası yok ama ilerleyen zamanda bıraktırıyorlar. İlaca çok bağlı kalmamaya çalış çünkü bırakınca kötü oluyorsun.