Alif63 ozerturksule benim doktirum da prilamın iyi geleceğini mecbur kalırsam 3 tane yiyebilecegimi söyledi
Alif63 catandgirlmom doktorum dedi ben fazla doz yazarim sana sen normal dozla ye fazla olanla da tanıdık eczaneye ver dedi yani doktorum sayesinde reçeteye girecek🙏 allah insanı iyi insanlarla rast getirsin🙏
Dfn_1303 Alif63 evet sakıncası yok ama ilerleyen zamanda bıraktırıyorlar. İlaca çok bağlı kalmamaya çalış çünkü bırakınca kötü oluyorsun.
Alif63 Dfn_1303 bende ağız tadı kalmadı sürekli midem bulanıyor kusamıyorum yediğim yemeğin tadı gelmiyor ağzıma
Bet1 Alif63 gece yatmadan 2 tane ac karna içiyordum. 4 kutu bitirdim sonra doktorum artık bırak bağımlılık yapar fazla önermiyoruz dedi bıraktım ama bulantım yok tiksinme yok şu an 23. Haftadayim ama sabah kusmalari devam ediyor
Smootie Alif63 aç tok farketmiyor ama yemekten bikaç saat önce almak daha cok ise yarıyor ben beş ay boyunca kullandım günde 4 taneye kadar kullanabiliyosun gece ikitane icersen sabah rahat uyanırsın diyor doktor benmkini gecirmemisti ama hafifletmisti
[silindi] valla bende aldım ama maalesef işe yaramadı geçmedi şuan 15. haftamdayım hala devam ediyor oğlumda 15 te bitmişti bu kez hem daha şiddetli hemde daha uzun sürdü.
Alif63 [silindi] oğlum da 9 ay kustum ama bu jadar değildi bu ilaç ben de kusma azaltıyor ama bulantı var😔 bulanti da kötü kusamıyorsun ama kusma hissi gelip gidiyor😔
Alif63 [silindi] benim kusmam çok mecbyri yiyirum by 4 gündür yiyirum ve faydasi var bir bulantı geçmedi kusmuyorum o bile fayda
gizem-37 Alif63 gece yatmadan 2 tane alıyoruz.Ben onsuz yaşayamıyorum bazen unutuyorum gece içmeyi sabah kalktığımda güne kusarak başlıyorum tüm günüm mahvoluyor