Alif63 bende 12. Haftadan beri kullanıyorum 12 haftaya kadar zor dayandım artık kan kusuyodum o kadar kötü olmuştum doktorum gece yatmadan aç karnına 2 tane dedi kullanıyorum ve kan kusmam geçti kusma kalmadı cok şükür en iyisi gece yatmadan 2 tane içmek hem rahat uyutuyo hemde gün boyu migde bulantısı olmuyo bu ilaç Bi çok kişiden duydum uyku yaptığı için genelde gece yatmadan diyolar