Mezeren2606 Gizemli Turna44 benim de bulantılar azaldı iştahım arttı hızlı kilo almaya başladım 😭 16+3 daha 4 kilo aldım bile
Sezenn_ saldemir İlk gebeliğimi 10 kg ile tamamlamıştım. Şimdi 2. ye hamileyim 14 haftayız +2 kg ile devam ediyorum. Kişiden kişiye her metabolizma da farklı olur bence kilo alımı. Doktorun olumsuz bişey demediyse şu ana kadar sorun yoktur bence 🌸
Serena94 Sezenn_ ben de doğurmak üzereyim 10 kilo aldım. İşk hamileliğinizde doğumdan sonra kiloların hepsi gitmiş miydi? Yoksa birkaç kilo kaldı mı? Çok merak ediyorum kilolarım gidecek mi🥲
1Boncuk saldemir bünyeye göre farklılık gösterebilir tabiki ama son aylarda kilo alımı yavaşlıyor şahsen bende öyle olmuştu çok yavaş kilo aldım ki 73 kilo ile doğuma girdim suan 63 kiloya düştüm normal kilom 58 di bakalım ne kadar sürede kalanı da vereceğim
Esranur67 Silanizz_00 gah itnossshahos aldimmi 😂 verdim aksine tabi sen duba gibi oldun cekemiyorsun 😂
Melikedndr Zuleyha1- 53le kaldım şuan 63üm 20+3 🥹 ama ben ilk hamileliğimde 50 ile kalıp 74le doğuma gitmiştim 😅 doğum sonrası 1-2 ayda eski kiloma döndüm. Veririz ya 😂
Dorukkusumm cihaninannesi ilk zamanlar çok yemek yiyemedim belki de onun etkisi oldu, çokta boğazıma düşkünümdür hatta herkes 100 kilo olursun dedi ama 2 kilo bile alamadık 😀
SusamBebeginAnnesi 176 boy, 78 kilo ile hamile kaldım, şu an 32 haftalığız. Bebek 1500 gr. ben de toplamda 9 kilo aldım. Doktor 10-12 kiloyu geçmeyelim dedi. Bugünden itibaren biraz daha dikkat edicem kilo alımıma. 🤍
Dorukkusumm Semrasntrk her kontrolde tartılıyorum ve gram bile farketmiyor 😊 doktor bile ilk başta 10 kilodan fazla almanı istemiyorum dedim ama sen 2 kilo bile almadın maşallahın var der :)
Semrasntrk Dorukkusumm ilahi bir durum demek ki. Bebeği yanınızda askıda falan taşıyorsunuz anlaşılan. Beneğin kilosu da kilonuzu etkilemediğine göre. :)
Hatice232017 selinsmother 10 kilosunu 1 hafta sürmeden verdim ama 8 kilosu kaldı çünkü boğazımı hiç kıyamadım emzirdigim için yedikçe yedim suan 68 kilodayım veremiyorum da en çok gobegime üzülüyorum doktor korse taktirmamisti öyle kaldı
Gokce35- Esin1 ama hamur işini tatlıyı kesemiyorum nasıl olcak hiç bilmiyom pazartesi gidicem bakalım kaç olduk 24+2 de ki hiç asermem de yok