Minis122 Gunes1919 tabikide watsap numarasi iletisime gecebilirsiniz acacak modelleri vardi sayfasinda her urununu paylasmaya yetisemiyor. Siz yazip model sorun ben bilgi verdim.
Mommy61 Ben yaşadığım şehirde görerek yaptırdım açıkcası ama instagram sayfası var beğenirsen dışarı yapıyorlar mı diye sorman için atarım profili canım
Minis122 Sinem011 bu sayfay bakin malzeme icin bulut model sanirim dediginiz bu modeller https://instagram.com/birsurumalzeme?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Anneolmak188 Hafize23 mavinin tükkanından yaptırdım instagramda çokda güzel oldu bulut şeklinde magnet yastık kapı süsü
Mommy61 İsterseniz teneke kutu için sorarsınız ama karton kutu da çok kaliteliydi açıkcası , çikolatası taze ve lezzetliydi
2Mom2 Merhaba ben kendim yapıyorum Makrome pleksi epoksi olarak ne düşünürseniz Instagramda sağa adım @macroworkofficial inceleyebilirsiniz 🐣
Bkmcnkr Hafize23 ben instgramda didemola sayfasında yaptırdım aynısının küçük magnetlerini de hediyelik yaptırdım , memnun kaldım
Gumus25 Hafize23 ben instagramda astralbaby ve bebeklerinatolyesi sayfalarındaki ürünleri beğeniyorum oradan yaptiricam. Si de bakabilirsiniz güzel görünüyor ama daha yaptırmadım
esestug Gumus25 Ben de inceledim gerçekten çok tatlis 🤗 bir kaç eksigim var oradan tamamlamayı düşünüyorum. Öneriniz için teşekkürler 🙏
tagrmn23 Gumus25 astralbaby den alışveriş yapacaksınız erken davranın derim teslim süresi 20 iş gününü buluyor
Mlkkrcn minikkus1 ben hastane çıkışı diye post açtım ama bakan yok peki sen isimli hastane çıkışı yaptırdın mı? Ben isimsizde almadım, isimlide almadım, üstüne pijama takımı ve lohusalık da almadım. Sen aldın mı? Aldıysan bana yardımcı olabilir misin
Ozgemoms Mlkkrcn Butik _bebecik ben ordan yaptırdım hastane cıkısını hem baskıları hemde kuması cok kaliteli piyasaya göre de gayet uygunlar 11 li hastane çıkışı +takı yastığı 400 lira civari biseydi …
Bkmcnkr Mlkkrcn ben hastane çıkışını instgramda Sedef nakış evine yaptırdım ,memnun kaldım. Oraya da bakabilirsiniz