Mukaddes_3_mom Hafize23 merhabalar, ben yapıyorum. Makrome kapı süsü, hediyelik anahtarlık, takı yastığı, emzik askısı,magnet gibi bir çok ürün hazırlıyorum.
Ahsenveannesi Hafize23 https://instagram.com/hanimannemm?igshid=YmMyMTA2M2Y= buda benim sayfamdi uzun zamandır sipariş almıyorum ama istek üzerine yapabilirim çok özledim çünkü
Ozgemoms Ben arkadasıma yaptirdim sayfasında da görebilirsiniz ismi Emre olan magnetler bize ait sayfasinida bırakıyorum https://instagram.com/hasretmakrome?igshid=NmE0MzVhZDY=
yses Ozgemoms çok güzel görünüyor çok beğendim Kraft kutular nerden temin ediliyor acaba yardımcı olabilir misiniz
Nevaninannesi Hafize23 İnstagramda minikk_boncukk yaptırdım. Hem kapı süsü hem de takı yastığını. Çok memnun kaldım. Kalitesi hızı vs . Tavsiye ederim :) Renk ve desenleri kendiniz seçip değiştirebiliyorsunuz. Hem de diğerlerinden daha farklı geldi bana o yüzden çok memnun kaldım ben
Ozgemoms Mlkkrcn Butik _bebecik ben ordan yaptırdım hastane cıkısını hem baskıları hemde kuması cok kaliteli piyasaya göre de gayet uygunlar 11 li hastane çıkışı +takı yastığı 400 lira civari biseydi …
Nazli-61 Ozgemoms yorumunuza tesadüfen denk geldim de. Sayfaya baktım nevresim takımları çok hoşmuş acaba aldınız mı nasıl kalitesi nevresim takımının falan veya sizin aldığınız takım nasıl yıkanınca falan nasıl oldu
Minis122 Asli1923 rica ederim guzel bir sayfadir orasi malzeme icin kapinsusu yastik terlik tac herdey malzemesi var
seyma_nur34 alparslansmother çok güzel maşallah, araba hangi model ve hastane çıkışını nereden yaptırdınız acaba 🌸
Mutlumumutlu minikkus1 Ben de şimdi sayfaya yazdım, ilgili bir bayana benziyor. Daha önce bir yakınım dolandırıldığı için güvenemiyordum ama sizin siparişinizi görünce içim bir nebze olsun rahatladı.
minikkus1 Mutlumumutlu daha önce bir sayfayla görüştüm. hatta adı “gamzenin atölyesi” gibi bir şeydi. ben baya araştırarak sipariş verdim. çünkü öncesinden ödeme istiyorlar. az kalsın dolandırılıyordum bu sayfaya. sonra bu bayanı da yine sorarak öğrendim öyle bir şey olmadı allahtan. evet çok tatlı bir bayan yani her şeyden önce güvenilir sayfa o yüzden rahat olabilirsiniz. ben çok korkuyordum