Emineedrk _almirasmom ben bile heyecanlandım şuannn sabahtan mı gidiceksin peki hastaneye çıkar çıkmaz yaz bizeee kaçıncı haftada alıyolar bebişi ben 15 inde hastaneye gidicem tekrar nstye bağlayalım dedi doktorum 🙈🥰
MasaAll Emineedrk inşaAllah çok amin benim gibi bende hiç ameliyat olmadım ilk ameliyatım oldu şükür güzeldi darısı size ve sizin gibilere inşaAllah😍
Emineedrk _almirasmom bakalım bizimkini ne zaman alıcaklar bende martın sonunda 38 haftalık oluyorummm 🙈🥰🥰
Ela344 Emineedrk hiç korkma ben çok çabuk toparladım çok şükür 🙏🏻 yanına rezene ve papatya çayı al doğumdan sonra rezeneyi iç sade kahve alın bir tane de kısa kollu pijama alın ben almadım pişman oldum 😀
Emineedrk Ela344 hastane çok sıcak oluyor dimiii ben yanıma uzun hırka alsam mı diye düşünüyorum bu dependleri giyince çok belli oluyor diyolar hiç değilse popomu kapatır rahat rahat yürürüm 😂😂
Ela344 Emineedrk hayır depend hiç belli olmuyor yani bende hiç belli etmedi ki pijamam beyaz olmasına rağmen 😃 valla çok sıcak oluyor ben 2 tane uzun kollu pijama aldım aldığıma bin pişman oldum 😂 çorap bile giymedim 😀
Emineedrk Ege4535 Ayyy rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla alın bebişlerinizi kucağınızaa 🙈🥰🙏🏻🙏🏻
EymeninAnnesi__ Emineedrk iyi etmissin canım haa boll yürüyüş ama dik bir şekilde ne kadar yürürsen o kadar açılırsın 8 ay olacak nerdeyse doğum yapalı 🥰 ahh o tatlı bekleyiş 2. Ciyi düşünmüyor degilim o anları tekrar yaşamak için 😇😇
Emineedrk EymeninAnnesi__ aklıma geldikçe bende çok heyecanlanıyorummm şöyle bı kucağıma alsam bı sesini duysam sanki içim rahat edicek dünyalar benimm olucakmış gibi geliyor 🙈🤭🤭
Emineedrk Ela344 ay o zaman bende hırka almayayım yanıma bende uzun kollu aldım ya evde kısa kolluda pijamam var bari onun üstünü koyayım yanıma 😂😂
_almirasmom Emineedrk benım bebegım 3 martta dogdu ama down sendroomlu dogdu ve dogumdan sonra ogrendık kızım suan 9 aylık ve 1 aylık hamıleyım 🥹