Tsevgi bende özele gidiyorm medipol megaya doktorum hiç önemsemedi erken daha geçer dedi bende aminyosentez düşünyorm bu nedenle zaman çok geçmeden yapaym die yarın perintologa randevü aldım çok zor bi durum cok düşük bir ihtimal bile insanı çok üzüyor bana parlaklık cok az o yüzden önemli değil dedi ama ben rahatlayamıyorm ne güzel canm senin temiz cıkmasına sevindm darısı benm basıma inşallah