Bugün ikilili test sonucum riskli çıktı rnse kalınlığı notmaldi aminiyosentez istedi yaptırmayı düşünmüyorum bugün öldüm öldüm dirildim ağlamaktan yataktan kalkamıyorum ama şöle düşündüm diyelimki test doğru bebeğimin down sendromu napıcam ?aldıracakmıyım ?tabiki hayır testtin risksiz oldunu düşündüm yaşatken her an engelli olma riksimiz daha yüksek unutmayalımki hepimiz engelli adayı yız hiç içimizi bozmayalım allahımıza şükredelim nasıl olursa olsun ne durumda olursa olsun onlar bizim canımız ve down sendromu çocukları olan anneler çok şanslılar özel çocuklara sahipler...allahım hepimizin bebekleri korusun sağlıklı bi şekilde kucaklarımıza alalım😀😀