Mesdeniz Ben 33 yaşındayım ikili tarama testim 1.50 oranında yüksek riskli çıktı canım. O dönem amniyo sıvım az olduğu için doktorum direkt nifty testini önerdi. Pahalı ama düşük tehlikesi yok en azından. 15 gün sonra sonucum geldi ve temiz çıktı hem de cinsiyetini öğrenmiş olduk. O yüzden sende hemen ümitsizliğe kapılma. Biliyorum moralin bozuluyor ama bunlar sonuçta tahmini bilgiler veriyor.