Tsevgi merhaba 18 haftalık hamileyim dün kontrol sırasında doktor cok hafif bağırsakta parlaklık var ama önemli değil okuduğm kadarıyla down sendrmu belirtisiymiş 2li testim temiz cıktı ayrıntılya girmedm doktorum hiç bahsetmedi baska testte önermedi ama dünden beri uyuyamıorm cok taktım szinde basınıza gelmiş sonrasında ne oldu neden kaynaklamıomus kacınck hafta görüldü