Ahsenmom benim bebeğim kuvözdeyken siz post açmıştınız bu durum hakkında bilgi almak için hatta siz de hamileydiniz 😊 çok zorluydu çok sabır gerektiriyordu ama inanın eve gelmiş ya bebiş, gerisi su gibi akıp gidiyo çok çabuk gelişiyorlar 😍 Allahıma şükürler olsun çok sevindim çok mutlu oldum