SeDAaaaa35
Geçen yıl 8 haftalık boş gebelikti, evde düşük başladı. 3 saat boyunca aralıksız, pıhtılı kanamam oldu, aşırı ağrım oldu, fenalaştım ve direkt doktora gittik. Muayenede içerde parça kaldığını söyledi doktorum, ertesi güne kadar bekledik, parça düşmeyince kürtaj oldum.
Geçmiş olsun size de. Yalnız kalmayın. Çok kan kaybı olabiliyor biranda.
Rabbim bir daha yaşatmasın. 🙏🌸