SeDAaaaa35 ben boş gebelikten 10 haftalıkken evde düşük yaptım. Sancıyla başladı çok yoğun kanamam oldu sürekli pıhtı gibi şeyler düştü. Ama çok yoğundu kanamam üç saat sürdü. En sonunda başım dönmeye başladı bayılacak seviyeye geldim hastaneye gittik. Büyük parçayı düşürürken zorlanmışım onu da doktorum hemen çatala yatırıp aldı. Çok kan kaybettim. Bir ünite kan enjekte ettiler. Müşahede altında kalıp öyle çıktım hastaneden. Özetle benim çok zor geçmişti. Yoğun kanamanız başladı mı sizin