Tugbazdmr perinatolog ayse kirbas cok cok memnunum hem hastaneden hem doktordan ulasimda aslinda cok zor degil vaktin varsa metroyla gidebilirsin kapisinda iniyorsun zaten, arabaylada dedigim gibi yarim saat surmuyor bile bence kesinlikle degerlendirmelisin. Aslinda ben ayla aktulay hocaya gidecektim ama randevu bulamadim ayse hocaya aldim tesadufen iyikide ayse hocama gitmisim cok ilgili bi doktor.