Sehir hastanesine ozel hastane gibi demisler de bu arkadaslar ozel hastaneye gitmemis sanirim hic. Saka gibi gercekten sadece bir kere gittim gebeligim boyunca farkli bi goz gorsun diye kurbanlik koyun gibi herkesi oturtmuslar ortalikta biri tansiyon olcumu diye bagiriyor, bi gidiyosun farkli doktor diger gidisinde farkli. Biri vitamin veriyo digeri onu kesiyo baska bisey veriyo. Kimsenin kimseden haberi yok zaten esinizi doktorun yanina almayi gectim koridora bile almiyorlar. Ultrason ekrani doktora cevrili kendi bakti biseyler soyledi tamam dedi kaldirdi ne gorebildim ne fotografini alabildim. İyiki ozele gidiyorum dedim oradan cikinca. Whatsapp uzerinden surekli doktorumla konusuyorum her durumda aklima ne takilirsa bi telefon uzagimda randevu bulamadim derdi yok, esimle birlikte giriyoruz bebegimizi goruyoruz gulup konusuyoruz doktorumla her turlu islemde hemsireler zaten guler yuzlu mis gibi anlayacagin. Baska hastaligi bilmem ama dogumda kesinlikle ozel.