edagurkaynak176 annemlerin oturduğu yerde genç gün arkadaşları vardı. Şanssızlık ki ikisinin de çok istemelerini rağmen çocukları olmadı. Hamilelik düşük, aşılama vs derken umutları da kalmamıştı. Ama annemler hep moral verdiler olunca arka arkaya olacak diye. Çünkü annem de abime uzun tedavi sonrası kavuşmuş. O yüzden millete karşı o benim kurtarıcım oldu der. İnanın ki o kişilerin birisi iki çocuk sahibi, diğeri de üç çocuk sahibi. Yani demem o ki sağlıksal kısımlar tabi etkili ama moral her şeyden önemli. Her şeyin ilacı moral diye boşuna demiyorlar. O yüzden eşimi baba yapamıyorum diye düşünme. Eşin öyle düşünmeni gerektiren davranışlarda bulunuyorsa da zaten çocuk sahibi olmak için çabalama. Ben şu an 2.hamileliğimdeyim. Umarım bu duyguyu en kısa zamanda yaşarsınız. Ama moral bozukluğu en büyük düşman. O yüzden rahatlamanız lazım. Gerekirse psikolojik destek de alabilirsiniz. Allah gönlünüze göre versin🙏