Alyamomm Şehir dışından hatta ülke dışından bile giden var bende Diyarbakır da yaşıyorum Ağustos ayında düşükle sonuçlanan bi gebeliğim vardı düşük sonrası gitmiştim inanmıyordum bende işe yaramaz diye düşünüyordum ama gerçekten yariyo ve eşim askeri personel olduğunu için çocuk bizim için hayaldi ilk gidiyorsunuz 3 ay tedavi veriyo zaten aksilik olursa ulasiyosunux gitmeniz gerekirse gidiyosunuz ama genelde ilk ayda gebe kalan çok aylık gitmedim ben ilk bı defa gittim verdiklerini düzenli kullandım 3. ayda gebe kaldim