edagurkaynak176 Allah’ım şu mübarek günlerde kucağını boş bırakmasın herşey gönlüne göre olsun 🤲 asla baba yapamadım falan diye düşünme çünkü her şeyde hayır vardır Allah’ım seni biraz imtihan ediyor ama belki mükafati olarak ikiz , üçüz bebiş verecek bilemeyiz rabbim her zorluğun ardında vereceği bir müjde vardır mutlaka o güzel gönlünü daraltma kuzum rabbim en güzelini zamanın da verecektir sana sen hep şükret illaki bir bebiş olacak imkansız değil hiç olmadı yüreğini ferah tut hep dua et Allah’ıma sığın 🥰🥰