maynur1 13. Haftadayım hepsini yaşadım hala da yaşıyorum 🥺 her kanama da o an gidip kalbinin atışını görmeniz gerekiyor. İğne, ilaç ve serum yapıyor bana kanamam olunca doktorum. Bugün 9 saat yattım hastanede. Bundan öncede yatış verdiği zamanlar oldu. Kasılmaman gerek. Kabız olmaman gerek. Bu düşük değil bu arada canım. Kanama alanı çok farklı bişi. Bende şun 3 tane var 🫤 geçiyo yerine başkası geliyo 😐 fix haftada 2 kere müşhadede yatıyorum kanamadan dolayı 😂 bıhtım bıhtım diye bir video var ya o canlanıyor her seferinde aklımda 😂gerçekten yorucu bir süreç sağlıklı olsunda başka bişi istemiyorum gerçekten🥺