Minnieand Rwerdst valla ben işi de bırakamazdım😂😂😂😂cidden sıkıntı yani ne zaman rapor alcaz şimdi alamıyosak
Rwerdst Minnieand özel veriyor canım direk rapor ya özele gidiyorsan doktorundan rica et. Ama bildiğim kadarıyla alabileceğin raporun sınırı var. Hem doktor açısından hemde iş yerinin kabul edebileceği raporun. İş yerinde çalışma yılına göre hesaplanıyor ☺️
sacmalamakizim maynur1 Bunu daha önce yaşamadım ama kendinizi yormamaniz gerekiyor düşük riskiniz varsa sürekli uzanın ağır kaldırmayın çok geçmiş olsun 🌼
maynur1 sacmalamakizim teşekkür ederim elimden geldiğince dinleniyorum 2 yasinda kızım var bazen yoruyor
Sena_1997 maynur1 gittim çok şükür kalp atışını duyduk dedi ki kanama alani olusmus gibi ama net degil progestan verdi ağır is yapma dedi
maynur1 Sena_1997 banada aynı şeyi dedi kalp atışı var dedi hersek normal kanama alanı var dikkat et ağır kaldırma dinlen bol bol dedi ama kızım var 2 yaşında pek.mumkun olmuyor
Sena_1997 maynur1 benimde oyle 4 yaşında oglum var rabbim yardımcimiz olsun firsat buldukça dinlen canim