FatmaAselinAnnesi_60 gny25 evet raporlu ya kendi doktoruma yada sağlık ocağında yazdırıyorum öyle 15 kutu 250 tl ödüyorum
arirangg FatmaAselinAnnesi_60 Yakın zamanda ilaçlara zam geldi ya canım o zamdan önce eczacı raporsuz 500 tl dedi. Ben de 75’e alıyordum ama şu an daha pahalı. Biraz da değişiyor her eczanede valla bir değil
FatmaAselinAnnesi_60 arirangg valla her ay değişiyor canim ilk aldığımda 15 kutuya tl sonra 120 tl sonra yine 170 tl ödedim şimdi ise 250 tl 4 kutum kaldı bittiğin alacağım 350 tl olmuştur 🫤
gny25 FatmaAselinAnnesi_60 ben ilk reçeteli kullandım 75 tl gibi bi fiyat istedi normaldir dedim doktor bu sefer rapor çıkarttı masrafsız olsun diye bu sefer 170 istediler😂
1Gozde1Yusuf- Esimle bugun ayni konuyu konustuk ilk gebeligimde enox kullaniyodum ve kutu basina 2016 da 15 tl gibi fark ödüyodum suan oksopar kullaniyorum ve herhangi bi para odemiyorum ama ilkte de raporum vardi simdi de enteresan
Z_B_A2019 gny25 Daha bugün yazdırdım sağlık ocağında ve ben hiçbir ücret odemiyorum çünkü raporum var 10 günde bir yazdiriyorum
arirangg Z_B_A2019 Rapor var diye nasıl tamamen ücretsiz oluyor. Benim de raporum var ama 100 lira civarında ödüyorum kutusuna
Fatmaaaaanne gny25 merhabalar. Rapordan kastınız nedir? Reçete değil anladığım kadarıyla? Aile hekiminden bu rapor çıkarılabiliyor mu?
Z_B_A2019 gny25 Allah Allah bence başka bişey vardır rapor boşuna cikartmiyoruz sonuçta ben her sorduğumda ücret yok diyo eczacı
_Ceyda_ Eşim çalısmıyor sigortam da yok doktor sigorta yoksa rapor çıkmıyor dedi bir kutu olmuş 635 tl bir ayda yapıyor 1905 🫤🫤🫤ah ah işim harap
FatmaAselinAnnesi_60 _Ceyda_ oha geçen ay aldım raporlu tek kutusu 250 tl di 1 ayda bu kadar zam olamaz 🙄
Serap05 _Ceyda_ ne alaka ya benim eşimin de yok sigortası ve ben en fazla 6 tele ödüyorum doktor yazdı başhekim onaylıdı bu kadar kolay eğer genetik test raporu varsa elinizde kadın doğuma gösterin öyle saçmalık mi olur
_Ceyda_ FatmaAselinAnnesi_60 sigorta olmadan 540dı Ocak ayınaa girdikkkkk ve 635 oldu şaka gibi. Sonuçta kan pıhtılaşmasını biz yapmıyoruz veya herhangi bir hastalığı bari bebeğe kavuşmak için biraz ilaç konusunu hafifletseler. Hiç durumu olmayan ne yapacak. Bu iğneyi olmazsak bebeğe olacak şey belli sonuçta çok can sıkıcı 😒
Z_B_A2019 arirangg Ben çalışmıyorum zaten eşimin üzerinden bakiliyorum ama hiç bilmiyorum maaştan kesinti olsa bilirdik herhalde
Plnpars gny25 elimde fazla var ankaradaysaniz verebilirim 3 4 kutu var ben kutu başına 10 TL ödeyip almıştım