Z_B_A2019 gny25 Ben varislerden dolayı kullanıyorum kalp damar doktoru rapor çıkarttı bittikce sağlık ocağına yazdiriyorum ve ücret odemiyorum rapor cikartilinca ücret ödenmiyor diye söylemişlerdi bana
Elif57 Arkadaşlar bende oksaparı reçeteyle alıyorum aile hekimine yazdırıp ama bu rapor dediğiniz olay ne ilacı daha mı uyguna alıyoruz? Ve nasıl rapor çıkartılıyor
gny25 Elif57 eğer sürekli kullanman gereken bi ilaçsa rapor çıkartılıyor diye biliyorum ama geçici bi süreyse reçete olabilir belki. Pek bi bilgim yok benim de
Alis-sss Elif57 raporun yoksa aile hekimi sana bu iğneyi reçete yazamaz demek var sizin haberiniz yok
Zeynepppppp gny25 bı yanlışlık var bu işte ben bır lira ödemedım raporumda zaten odenekten muaftır yazıyo bunu bı konuşun alınmaması gerekıyo
HButun gny25 ben hiç anlamadım bu işi ilk sefer 3 kutuya 150 ödedim sonra üç kutuya 210 zam gelmişti tam o arada parasız nasıl alınıyor aklım almadı
Z_B_A2019 arirangg Ben çalışmıyorum zaten eşimin üzerinden bakiliyorum ama hiç bilmiyorum maaştan kesinti olsa bilirdik herhalde
arirangg Z_B_A2019 O zmaan inşallah böyle devam eder diyelim canım. Hep aynı eczaneden al. Bizimkiler para alıyor valla ☺️☺️
Alis-sss gny25 7 Aydır kullanıyorum raporum vardı aldım bütün iğnelerimi hiç para ödemedim Bence başka eczanelerde sorun bazı eczaneler para istediğini duymuştum ama aslında alınmaz
Z_B_A2019 arirangg Ama alınmaması gerek rapor varsa raporu bu yüzden cikartiyoruz ki ücret talep edilmesin diye bence mantıksız para alınması
Elif57 Alis-sss hayır zaten raporum olsa e nabızda görürm. Ayrıca klinik takipliyim doktor hiç böyle bir rapordan bahsetmedi de yazmadı da
HButun Z_B_A2019 @gny25 acaba kadın doğumun raporuyla kalp damarın yazdığı rapor arasında fark mı var kalp damarı %100 karşılıyor kadın doğumu o kadar karşılamıyor mu
gny25 HButun aynı şeyi ben de düşündüm ama raporu yazan doktorum aile hekiminden ve k.doğumdan yazdırabilirsin bittikçe demişti
arirangg Z_B_A2019 Hayır canım ücretsiz olsun diye değil, aile hekiminde yazabilsin her seferinde polikliniğe gitmek zorunda kalmayalım diye raoor çıkarılıyor. Çünkü uzun zaman kullanıyoruz bu iğneyi
Z_B_A2019 arirangg Ee o zaman neden kiminden alıp kiminden almıyorlar ben ilk doktor yazdığı zaman sadece 20 lira para verdim eczaneye sonrakileri hep ücretsiz aldım
clkz Benim de raporum var ve 8 kutusuna 45 tl ödedik. Normalde tanesi 90 dı galiba. Raporunuz sisteme hemen geçmiyor yanlız ona dikkat edin. Aile hekiminden de teyit edin ücreti ilacı vs sorarak