gzmakyz Sng_snr Sng_snr Merhaba, ben de 13 aralık salı günü amniyosentez yaptırdım. Burada öncelikle doktor çok önemli. Benim bebeğimde kistik higroma görüntüsü olduğu için normal olma ihtimali düşük dediler ve amniyosentez önerdiler. En büyük riskin işlem sırasında olduğu söylendi ve ilk 3 gün dikkat edilmeli dendi. Ben bir problem yaşamadım. Umarım sizin de bebeğiniz çok sağlıklıdır ve neye karar verirseniz verin tüm süreciniz iyi ilerler
Hzl1-2 Merhabalar bende cuma günü yaptırdım.ense kalınlığı ve kalpte delık var şüphesi ile yaptırdım 12 haftalık gebeyim inşallah tüm sonuçlarımız temız çıkar.Beklemek çok zor durum nedense etrafımda çok bu durumla karşılaşan görüp duyuyorum
Prensesdiana @323832 elimde değil sanki hamile değilim karnım küçülmüş gibi hissediyorum yarın randevum var inşallah bebeğimi sağ Salim görürüm
Eluf Prensesdiana canim bendede aynı ya tüm belirtiler yok oldu hiç hamile degilm gibi yarin bende gidcem dr bnde korkuyorum
Kardelennnky Busrapekdemirr bende de kalpte parlaklık var dediler yaptırdınızmı ben kan vermiştim hala sonuçlarını bekliyorum
Busrapekdemirr Kardelennnky sadece kalpte parlaklık varsa amniyosentez önerilmiyor parlaklıkla birlikte farklı bir bulgu daha olursa öneriliyor kalpteki parlaklık 24. Haftadan sonra kayboluyormuş bir cok bebekte görülüyormuş
Esmasglm monagra gelecek sonuç sadece kafanın rahat etmesine sebep oluyor ve bu durumda ne olursa olsun bebekten vazgeçecek halim yok zaten bir müdahale de de bulunulmuyor gerek duymadım
Bulut2093 Sng_snr biz 12. Haftada doppler de ense kalınlığı 5.5 çıktı. Doktorum fetal dna istedi. Maddi durumunuz var ise nipt testi yaptırın. Risk almayın. Başka bi prof e gittim. 13. Haftada kordonvillus 16. Haftada amniyosentez olur dedi. Ama ikisininde de bebegin düşük riski var dedi. Sonuc olarak fetal dna yaptırdım. (NIPT Testi). Bir tüp kan ile temiz sonucumu aldım. Yüzde yüz sonuç vermiyor oda ama eger olumsuz çıksaydı 16 haftada amniyosentez yaptırırdım. Ki zaten 16. Haftada ense ödemi yok oldu. 2,4 mm e düştü. Su an 37. Haftadayiz. Cok şükür sağlıklıyız 🙏🙏🙏
Elaeyl Sng_snr banada dediler şahsen ben nolursa olsun bebeğimi aldırmak istemediğim için sıvı aldırmadım
Sng_snr nohutkizinannesi aynı şekilde oldu benim de canım direkt amniyosentez oldum şimdi iyiyim yat dedi bir sıkıntı olmaz umarım hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah
nohutkizinannesi Sng_snr ben 1 gün dinlenebildim 3 yaşında kızım var kalkıp onunla ilgilendim ama çok şükür bir sorun yaşamadım. İnşallah canım 🙏
Yeso59 Prensesdiana aynen belli ederdi kendini sorun olsa birde 3 gün kritik sonrası daha birşey olmuyo dedi doktor
Kubra-07 Sng_snr bende Antalya da yaptırmıştım risk görüldüğü için yaptırmıştım perinatolog yaptı Prof.bir sorun yaşamadım yapılma sürecinde
Mervemm Sng_snr valla canim doğru sonuç vermiyor benim bebeğim sorunluydu yaprim test temiz çıktı ama bebek çok sorunluydu ve sonlandırıldı.
Rosense Ben de yaptırdım, sonrasında 3 gün kadar istirahat edip bi 15 gün eski haline dönmesini beklemek, bir sıkıntı olup olmadığına bakmak gerekiyor. Çok şükür ben bir sıkıntı yaşamamıştım.
Tba_bzkrt28 Sng_snr bende orta riskli çıktım 3 lü taramada ama yaptırmadım sonuçta bu taramalar bize %100 bir sonuç vermiyor %50 bu yüzden çocuğum sağlıklıysa bile onu tehlikeye atmak istemedim yaptırmadım