Sng_snr Bence sıvı alma kesinlikle yaptırmayın,sadece kan alarak bakılan testler de varmış..Benim doktorum sıvı alımının riskli olduğunu,bebeğin düşmesine sebep olabileceğini söyledi..Benim de 3’lü tarama riskliymiş,ben hiçbir şey yaptırmayı düşünmüyorum..Bu testler ne çıkarsa çıksın,çocuk doğmadan kesin birşey söylenemez bence..eğer aldırma düşünceniz varsa tabiki test yaptırın ama yoksa canımızı daha fazla sıkmaya gerek yok bence